MZDOVÉ ÚČTOVNÍCTVO A MZDY

Outsourcing mzdovej agendy a ochrana citlivých údajov o výške platov

GARANCIA DISKRÉTNOSTI

SÚLAD S LEGISLATÍVOU

INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP

Máme najlepší softvér MRP
pre správu miezd

Vysvetlíme zmeny v legislatívne
vašim kolegom

ČO JE OUTSOURCING MIEZD

Outsourcing miezd možno nazvať aj externé spracovanie Vašich miezd našou spoločnosťou. Je to spolupráca, ktorá sa zakladá na dôveryhodnosti oboch strán, a preto je výber toho správneho partnera veľmi dôležitý. Spracovaniu miezd sa venujeme už niekoľko rokov a máme skúsenosti z rôznych odvetví a typov miezd.

Pravidelne sa školíme v oblasti mzdovej legislatívy (zákonník práce, sociálne a zdravotné poistenie, daň zo závislej činnosti a iné).
Súčasťou spracovania miezd je aj poradenstvo (personálne a mzdové) a reporting (náklady na mzdy, dovolenky, neprítomnosti a ich čerpanie, atď.) podľa požiadaviek klienta a komunikácia s úradmi (sociálna, zdravotná poisťovňa, exekútorsky úrad a ostatné).
Väčšinou pracujeme na diaľku, cez vzdialený prístup sa pripájame na Vašu databázu alebo si ju prevedieme pod našu licenciu firmy.

PRE KOHO JE SPRACOVANIE MIEZD VHODNÉ?

Povedali by sme, že pre každú firmu. Nižšie je zopár príkladov:

  • Ak ste malá spoločnosť od 10 zamestnancov a nemáte priestor na zamestnávanie vlastnej mzdovej účtovníčky. Neviete ju plnohodnotne pracovne vyťažiť pri spracovaní miezd, avšak platíte jej plný či skrátený úväzok.
  • A naopak, ak ste veľká spoločnosť a chceli by ste mať mzdové oddelenie ako dodávateľskú službu – môžete sa spoľahnúť že Vaše mzdy budú spracované na termín kedy si ho určíte. Nemusíte riešiť zastupiteľnosť mzdárky počas choroby či dovolenky. Vyhnete sa aj nákladom na preplatenie dovolenky, letných či koncoročných odmien, ceny práce za mzdu zamestnanca na mzdovom oddelení či preplatenie nákladov počas choroby alebo rekreačného príspevku a ďalších benefitov.
  • Ak ste spoločnosť, čo hľadá diskrétneho partnera na spoluprácu. Zo skúseností vieme, že mzdy obsahujú citlivé údaje. Vedenie spoločnosti si častokrát nedokáže zabezpečiť ich dôverné uchovanie pred únikom dát ku kolegom na rôznych úrovniach manažmentu alebo výroby.
  • Ak máte problém so mzdárkou, ktorá je často práce neschopná. Ďalej máte dlhodobé zastupovanie počas materskej alebo rodičovskej dovolenky, a chceli by ste absentovanie zastabilizovať.
  • Ak neviete nájsť vo svojom okolí, regióne kvalifikovanú mzdárku/mzdára. Vieme spolupracovať aj na diaľku, zabezpečiť mobilný tím personalistov, ak je potrebné i osobné stretnutie so zamestnancami.

PERSONALISTIKA

Samozrejme postaráme sa aj o personálnu časť, ktorá je nevyhnutnosťou pri spracovaní miezd.
Personalistika predchádza spracovaniu miezd. Z toho vyplýva, že všetky údaje v nej musia byť správne nastavené, aby sa predišlo zlým výpočtom miezd.
V personalistike evidujeme všetky zmeny a dodatky pri aktívnych pracovných pomeroch, a tiež pripravíme všetky potrebné výstupy pre zamestnanca pri ukončení pracovného pomeru. Na to nadväzuje aj evidencia na poisťovniach (prihlášky/odhlášky/prerušenia).
Pre klienta zabezpečíme i vypracovanie potrebných dokumentov pri nástupe, alebo výstupe zamestnanca.
Pri menších firmách zvykneme prebrať celú personálnu agendu od prijatia pracovníka, cez objednávku na lekársku prehliadku, vydanie OOPP, objednávky stravovacej karty/stravného, zaškolenia do dochádzkového systému , príprava a vydanie dodatku na podpis pre zamestnanca či doklady pri skončení zamestnanca.
Stredné a väčšie firmy majú zvyčajne personalistu alebo personálneho manažéra, ktorý nás oslovuje vo veci prípravy dokumentov, a tak sme jeho predĺžená ruka/podpora. Dokumenty vieme poslať obratom, čím ušetríme Váš čas s ich vypracovaním.
Je to len na Vás, čo všetko potrebujete zastrešiť a v akej miere.

Aké výhody získate pri spolupráci s nami?

Dokážeme Vás úplne zastúpiť počas choroby, dovolenky vášho mzdára či mzdárky. Vaše mzdy spracujeme vždy v stanovenom termíne.
Zabezpečíme, aby všetko bolo v súlade s platnou legislatívou. Nemusíte platiť školenia a sledovať zmeny. Upozorníme vás na ne.
Našim benefitom je skúsenosť s viacerými mzdovými programami. Bez problémov preberieme mzdovú agendu ihneď, a v prípade ak nejaký z programov neovládame, zaškolenie nášho tímu si zastrešujeme my vo vlastnej réžii.
Ak ste malá firma, vieme si Vašu databázu preniesť do nášho mzdového programu. Vtedy, Vám skončí povinnosť platiť licenciu za mzdový program a rovnako zaobstaráme bezpečné úložisko.
Zachováme diskrétnosť. Všetky výstupy z miezd sa dostanú iba Vami určenej osobe. Pri kontakte so zamestnancami máme takisto, podľa Vašich predstáv, nastavené hranice diskrétnosti.
Individuálny prístup je pre nás na prvom mieste. Vážime si každého klienta a snažíme sa plniť jeho požiadavky podľa potrieb. Dávame Vám priestor, aby ste sa mohli sústrediť na iné dôležité veci vo Vašom biznise. Preto, nastavenie spolupráce a zadefinovanie potrieb je pre nás základom k úspešnej spolupráci.

Poradíme vám z našich skúsenosti v mzdových a personálnych otázkach.

V prípade vážnejšieho problému vás spojíme s kompetentnými právnikmi alebo poradcami. Našimi klientmi sú renomované
poradenské firmy z oblasti vzdelávania, koučingu, mentoringu.

Samozrejmosťou je uzatvorenie roka, ktoré sú v cene spracovania mzdy jednotlivého zamestnanca

Ak u vás výlučne pracoval počas celého roka.

Robíme to 25 rokov a spracujeme ročne vyše 15 000 miezd a daňových priznaní na úrovni fyz. osoby nepodnikateľa

Sme stabilná spoločnosť, pripravená pomôcť.

AKO TO FUNGUJE

KROK 1

Stretnutie, kde si prejdeme vaše potreby - koľko máte zamestnancov, brigádnikov, aké typy pracovných pomerov,
pracovnú dochádzku, benefity,
príplatky, zrážky. Pripravíme riešenie.

KROK 2

Dohodneme si potrebné vstupy a výstupy.
Napríklad: dochádzky, zrážky, spôsob vzniku pracovných pomerov a odvovzdávanie informácii.
 

KROK 3

Podpíšeme splnomocnenia pre organizácie zdravotného a sociálneho zabezpečenia.
Na základe požiadavky vypracujeme BOZP, PO, GDPR a začneme spoluprácu.

KROKY PRI SPRACOVANÍ MIEZD

Vaše mzdy spracujeme rýchlo a diskrétne

KROK 1

Príprava a spracovanie miezd

Výpočet miezd vrátane všetkých odmien, zrážok, náhrad príjmu, príplatkov.
Generovanie platieb na úhradu miezd, daní a odvodov, zrážok a príprava podkladov pre účtovníctvo.

Vďaka našej platforme máte všštkz údaje firmy prehľadne pokope

KROK 2

Výstupy

Odoslanie výplatných pások v el. forme na e-mail dohodnutej osobe alebo jednotlivým zamestnancom. Následne zaslanie povinných výkazov pre inštitúcie sociálnych a zdravotných príspevkov.
Komunikácia s finančnou správou, DDS, štatistický úrad a rôzne povinné vyžadované hlásenia.

Vaše účtovníctvo zverte profesionálom a ušetriíte

KROK 3

Výkazy pre klienta

Rezervy na dovolenku, výkazy o cene práce, sociálneho fondu a rôzne informácie podľa potrieb.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Ako rýchlo vieme začať

V prípade nového klienta ihneď. V prípade ak preberáme agendu od iného mzdového účtovníka je
najvhodnejšie preberať na konci roku a začať od januára. Ušetríte množstvo času a finančných prostriedkov
súvisiach s kontrolou. Ak budeme preberať počas roka, musíme Vám spracovať mzdy ešte raz od začiatku roka.

Koľko ma to bude stáť

V prípade 50tich zamestnancov a pri bežných mzdových výpočtoch je cena cca 500 eur bez DPH na mesiac.
Pozrite našu kalkulačku.

Je nutné viesť dochádzku?

Dnes v čase HO a hybridnom spôsobu práce je náročné vytvoriť dochádzkový systém, ktorý by sa prispôsobil na HO, pracovný sick day, zarátavanie do fondu pracovného času...
Zákonodarcovia na toto vôbec nemysleli...

Kto bude s nami komunikovať

Naši mzdári, ktorí s vami komunikujú a poznajú vo všeobecnosti vaše potreby a úskalia vášho podnikania.

hp_menu_logo_nasuctovnik_02

MÁTE ZÁUJEM O ÚČTOVNÍCTVO, MZDY A DANE S PRIDANOU HODNOTOU?